Upravljanje kvalitetom

 

 

 

Politika osiguranja kvalitete

Regionalnog centra za laboratorijska istraživanja u hidromehanici ORCHID

Sveučilišta u Zagrebu, Fakulteta strojarstva i brodogradnje

 

Regionalni centar ORCHID, sa svojim bazenom za modelska ispitivanja kao središtem, jedinstven je istraživački prostor namijenjen znanstvenim istraživanjima, suradnji s gospodarstvom i nastavi u području eksperimentalne hidrodinamike, dinamike brodskih konstrukcija te drugih područja.

Regionalni centar, financiran pretežno sredstvima Europske unije, otvoren je korisnicima svih sastavnica zagrebačkog Sveučilišta, ali i drugih akademskih institucija u zemlji i svijetu, te stručnjacima i gospodarstvenicima bez ograničenja. Raznovrsnost korisnika, ali i raznovrsnost eksperimentalnih i numeričkih istraživanja naglašava važnost sustavnog osiguranja kvalitete poslovanja. 

Regionalni centar osmišljen je i opremljen tako da snaži povezanost svih korisnika Regionalnog centra: istraživača, stručnjaka, studenata i drugih, kroz interdisciplinarnu suradnju i stalno stručno usavršavanje. Kako bi svoju zadaću ostvarivao uspješno i postojano, Regionalni centar prepoznaje politiku osiguranja kvalitete kao strateški vrijednu i bitnu aktivnost.

Ključni mehanizam osiguranja kvalitete usluga Regionalnog centra jest norma ISO 9001, čijim su uvođenjem prihvaćeni suvremeni standardi poslovanja koji, uz ostalo, definiraju temeljne procese Regionalnog centra, pripadajuće postupke i procedure te sustave upravljanja dokumentiranim informacijama i praćenja zadovoljstva korisnika uslugama Centra.

U tom smislu, Regionalni centar odlučan je promicati i razvijati sustav osiguranja kvalitete kroz:

·         Praćenje potreba, zahtjeva i očekivanja svih korisnika Regionalnog centra te kontinuiranu adekvatnu prilagodbu poslovanja.

·         Poboljšanje nastavnog procesa, kao i razvoj postojećih i novih oblika stručnog i znanstvenog usavršavanja korisnika Regionalnog centra.

·         Uvažavanje mišljenja, prijedloga i drugih oblika potpore razvoju Regionalnog centra, naročito od strane studenata te stručnjaka iz gospodarstva.

·         Poslovanje čije su odlike transparentnost, sljedivost, zaštita intelektualnog vlasništva i izgradnja prepoznatljivog i pozitivnog imidža Regionalnog centra

Politika kvalitete Regionalnog centra ORCHID, u širem smislu, obuhvaća razvoj Regionalnog centra kroz nabavu nove, suvremene i kvalitetne opreme, a prije svega ekipiranje i trajno stručno usavršavanje korisnika opreme i pružatelja usluga Regionalnog centra, s ciljem izrastanja Regionalnog centra u referentni istraživački prostor.

 

U Zagrebu, 31.03.2022.

v\:* {behavior:url(#default#VML);} o\:* {behavior:url(#default#VML);} w\:* {behavior:url(#default#VML);} .shape {behavior:url(#default#VML);} Normal 0 false 21 false false false EN-US X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:”Times New Roman”; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-ansi-language:EN-US; mso-fareast-language:EN-US;}